På grund av det förändrade mässkonceptet för Swissbau 2022 har ledningen för SAUTER Schweiz beslutat att inte delta i år. Företaget kommer att anordna sina egna liveevenemang för att presentera produktinnovationer och höjdpunkter i koncernen för sitt nätverk.
Corona-situationen tvingade arrangören att skjuta upp mässan från januari 2022 till maj 2022. MCH Swiss Exhibition anpassade sedan konceptet med evenemanget och återlanserade det under namnet ”Swissbau Compact”. SAUTER Schweiz utvärderade den nya plattformen och beslutade därför att inte delta i år.
André Widmer, VD SAUTER Switzerland, avslutar: ”Tyvärr visade sig uppskjutandet och det nya utställarkonceptet vara olämpligt för SAUTER. I år fokuserar vi på regionala aktiviteter för att få kontakt med kunder och intressenter.”
Ladda ner media release (Tysk) >>
SAUTER Schweiz, med sitt huvudkontor i Basel, är ett oberoende företag (uppstartat 1998) i SAUTER-gruppen (startat 1910) och erbjuder produkter, expertis och lösningar för fastighetshantering och rumsautomation under hela fastighetens livscykel. I kombination med koncernens huvudkontor har vi nu 350 anställda på vår anläggningi Basel. SAUTERs produkter kännetecknas av Schweizisk kvalitet och täcker de fyra produktområdena: System, Components, Services och Facility Management, och de står för allsidig expertis. Med våra olika dotterbolag och partnerföretag utvecklar och säljer vi innovativa systemlösningar, ökar energieffektiviteten och säkrar på ett hållbart sätt framtidens livsrum .
TLC TECHNICAL SERVICE TRADING COMPANY LIMITED
219/8 Duong so 5 Khu pho 3, Binh Hung Hoa Ward Binh Tan District, Ho Chi Minh City, Vietnam. Tel. +84 (0) 90 2540 929 long.nt(at)tl-controls(dot)com http://www.tl-controls.com/ Sauter Building Control International GmbH Hans-Bunte-Strasse 15 DE-79108 Freiburg i. Br. Tel. +49 761 510 54 05 Fax +49 761 510 54 20 ms.sbci(at)de.sauter-bc(dot)com www.sauter-controls.comSAUTER Head Office was the target of a cyber security incident on November 20, 2024. SAUTER’s IT department immediately activated, well defined, internal emergency plans. All IT systems were completely isolated and shut down to successfully prevent the attack from spreading. External cybersecurity experts and data forensics specialists then began to check all systems and restore them securely. This process is unfortunately time-consuming, but absolutely necessary to ensure that the cyber-attack does not continue at a later date.
The SAUTER websites have been affected by the emergency operation and are available again with immediate effect.
There are currently no concrete indications that our customers' infrastructures have been compromised in any way by SAUTER devices. It appears to be an opportunistic incident with no clearly recognisable long-term goals or systematic attacks. The situation does not currently suggest that there is a targeted, sustained threat to the affected systems.
You need to load content from reCAPTCHA to submit the form. Please note that doing so will share data with third-party providers.
More Information