Skip to main content

SAUTER: Din innovativa arbetsgivare

Det är vad vårt
säger anställda

Strategisk inköpare:
Ledning av leveranskedjan från produktion till lagring, distribution och försäljning. En internationell miljö och ett världsomspännande nätverk. Det här är SAUTER. Det är riktigt spännande!

Mjukvaruutvecklare:
SAUTER erbjuder mig modern teknik och innovation och jag är i centrum av tekniska framsteg. Varje dag.

Projektledare:
Vi styr, optimerar, värmer och kyler. Vi administrerar och underhåller, driver, hanterar, rådgör, planerar, beräknar. Vi forskar och tillverkar. Detta betyder spännande, innovativa projekt!

HR-chef:
Plana hierarkier, korta beslutsvägar och en personlig miljö. Vi prioriterar också en generationsmix. Erfarna medarbetare överför sina kunskaper till sina yngre kollegor.
Detta är också SAUTER.

© 2024  Fr. Sauter AG Alla rättigheter förbehållna

SAUTER Head Office was the target of a cyber security incident on November 20, 2024. SAUTER’s IT department immediately activated, well defined, internal emergency plans. All IT systems were completely isolated and shut down to successfully prevent the attack from spreading. External cybersecurity experts and data forensics specialists then began to check all systems and restore them securely. This process is unfortunately time-consuming, but absolutely necessary to ensure that the cyber-attack does not continue at a later date.


The SAUTER websites have been affected by the emergency operation and are available again with immediate effect.


There are currently no concrete indications that our customers' infrastructures have been compromised in any way by SAUTER devices. It appears to be an opportunistic incident with no clearly recognisable long-term goals or systematic attacks. The situation does not currently suggest that there is a targeted, sustained threat to the affected systems.